close


It's been so long
已經過去很久了

that I haven't seen your face
我沒有看到你的樣子

I'm Tryna be strong
我努力想變得更強

But the strength I have is washing away
但是這個能力已經不復存在了

it wont be long before i get you by my side
(因為)你已經很久沒有在我的身邊了

And just hold you, tease you, squeeze you
我只想擁有你 品味你   緊握著你

Tell you what's been on my mind
告訴你我現在的想法

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

Wish we never broke up right now na na
希望我們現在永遠不會分開

we need to link up right now na na
我需要現在就要和你聯系上

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

Wish we never broke up right now na na
希望我們現在永遠不會分開

we need to link up right now na na
我需要現在就要和你聯系上



Girl I know mistakes were made between us two
女孩 我知道在我們之間曾犯下的錯誤

And we show our eyes that night even said
那天晚上我們的眼神甚至說了

somethings weren't true
有些東西不是真的

why'd you go and haven't seen my girl since
為什麼你離開后 從那以后再也看不到你

then
why can't it be the way it was
然后為什麼不能像以前一樣

cause you were my homie lover and friend
因為你曾是我親密的愛人和摯友

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

Wish we never broke up right now na na
希望我們現在永遠不會分開

we need to link up right now na na
我需要現在就要和你聯系上

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

Wish we never broke up right now na na
希望我們現在永遠不會分開

we need to link up right now na na
我需要現在就要和你聯系上


I can't lie
我無法欺騙自己

I miss you much
我很想你

Watching everyday that goes by
看著時間一天天過去

I miss you much
我很想你

Till i get you back I'm gonna Cry
我會忍不住流淚直到你回來的時候

Yes I miss you much
是的 我真的很想你

You are the apple of my eye
你是我的掌上明珠

Girl I miss you much
寶貝我很思念你

I miss you much
我很思念你


I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

Wish we never broke up right now na na
希望我們現在永遠不會分開

we need to link up right now na na
我需要現在就要和你聯系上

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

I wanna make up right now na na
我現在就想要補償

Wish we never broke up right now na na
希望我們現在永遠不會分開

we need to link up right now na na
我需要現在就要和你聯系上



I want you to fly with me
我想你和我一起飛翔

want you to fly
希望你會飛

I miss how you lie with me
我想念著你是如何和我一起躺著

miss how you lie
想念你是如何睡的

Just wish you could dine with me
隻想要和你共進晚餐

wish you could dine
希望和你一起吃飯

One that would grind with me
一個和我一起吃苦的人

One that would grind
一個吃的起苦的人





沒想到一個長得高大威猛的大男人,
居然會有這一把溫柔的聲音~

arrow
arrow
    全站熱搜

    愷樂 Clare S. 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()